Odpověď

Upozornění: do tohoto tématu bylo naposledy přispěno před 120 dny.
Zvažte prosím založení nového tématu.
Jméno:
E-mail:
Předmět:
Ikona zprávy:

Připojit:
(Vymazat přílohu)
(více příloh)
Omezení: 4 příloh na příspěvek, maximální velikost 192KB, maximální vlastní velikost 128KB
Ověření:
Kolik písmen má výraz Český elektrikář?:
Jakou barvu má klín na české vlajce?:

Zkratky: stiskněte shift+alt+s pro odeslání nebo shift+alt+p pro prohlédnutí


Shrnutí tématu

Poslal: Jan Franěk
« kdy: Květen 17, 2014, 20:22:04 odpoledne  »

Pak, pokud máte potvrzený záruční list, Vyžadujte záruční opravu od dodavatele, dle našich platných zákonů. Pokud nebude dodavatel reagovat, nebo bude stále odmítat, dejte podnět patřičným úřadům, které se zabývají těmito spory. Například ČOI.


Poslal: b. wolf
« kdy: Květen 04, 2014, 06:53:04 dopoledne  »

     Dobrý den;
mám problém, který po dlouhou dobu nemůžu vyřešit. Instaloval jsem dražický bojler typ OKCE 125 a pořád se přehřívají kabely. Vyměnil jsem termostat, tepelnou pojistku i topné těleso, ale problém je zřejmě v elektrice. Kabely jsou zapojené dle schématu, ale po zapnutí bojleru během několik minut přívodní dráty v topném tělese jsou rozžhavené do ruda a přívodní kabely během pár dní jsou vyžhavené, ztvrdlé a zlomí se. Už mě fakt nebaví každý měsíce měnit kabely. V Dražicích se k tomu nechtějí znát, pač opray je neživí, v blízkém okolí není bohužel žádný opravář, takže nevím, co s tím. :-\ :-\ :-\
Děkuji za odpověď.
B. Wolf